zaterdag 14 maart 2015

Doodle a day challenge #2


Vandaag heb ik weer een doodle a day update voor jullie! Ik heb onder andere wat bloemetjes getekend, maar ook een taart en een quote.




De challenge: op elke dag van maart teken je iets dat bij het thema past. Het schema is gemaakt door Rhianna Wurman (@ellolovey)  


8 maart was het nationale vrouwendag! Dat was ook het thema. Geen idee wie ik zou moeten tekenen. Even op instagram kijken! Ik kwam een paar Pocohontas tegen en dat sprak mij wel aan. Ik vind dat het haar mooi is gelukt :) Daar ben ik best trots op, haha!



Stretch.. Ik denk dan meteen aan het rekken voordat je gaat sporten. Dat hoeft natuurlijk niet perse! Het kan ook naar iets reiken zijn. Voor mij werd het een kindje dat koekjes wil.



Hmm.. vorige week large, nu little. Ik koos voor grote bloemen met een kleintje ertussen. Ik wilde de kleine bloem wel een felle kleur geven, zodat hij opviel. Ziet er minder leuk uit als ik dacht, haha!



Western, een paar stoere cowboylaarzen! Toen kwamen er opeens benen, daarna nog een deel van een shirt. Ja, dat zag raar uit, dus kwamen er nog armen bij. Nu is het een cowboy zonder hoofd. Hoofden teken ben ik ook niet zo goed in.. Ik vind deze een van de leukste!


Bag, een simpel woord en thema. Een simpele tekening. Ideeën in mijn hoofd zien er beter uit, laat ik het daar maar op houden.


Dit vond ik een moeilijke zeg! Ik kon helemaal niks verzinnen, dus ik zocht een quote op. Deze vond ik wel mooi bij het thema passen. De kleur trouwens ook eigenlijk.


Wist jij dat er een pi day was? Niet pie van taart, maar pi dat wiskundig tekentje π Toch ging ik voor een taart. Een chocolade taart met roze toefjes en kaarsjes. 

En dan was dit de update al! Ik zit al bijna op de helft van de challenge!

Wat vind jij van deze challenge?

1 opmerking: