woensdag 4 maart 2015

Lentekriebels: outfits

 


Sinds vorige week loop ik met allerlei leuke ideeën in mijn hoofd voor outfits, voor in de lente natuurlijk! Gister heb ik via polyvore een paar outfits 'uitgewerkt' en die laat ik vandaag zien!






Een spijkerjasje met lichtroze broek vind ik zo leuk uitzien! Ik heb al lang niet meer een spijkerjasje gehad, misschien weer eens eentje aanschaffen..
 Een off shoulder top vind ik heel leuk! Ik kan nergens een leuke vinden.. Een simpele zwarte is al moeilijk verkrijgbaar heb ik het idee. Als ik ze tegen kom, zijn ze vaak erg duur.
Toen ik aan het rondsnuffelen was tussen de tops, kwam ik een cami top tegen. Dat zag er leuk uit! Even verder zoeken en ik kwam allemaal leuke tops tegen! Een wijde top met spaghettibandjes. De witte vind ik het leukste!



 Donkerblauw op een lichte broek is ook zo leuke combinatie! Een combinatie die ik graag draag, maar wat helaas niet zo vaak mogelijk is bij mij.

Ik hou van glittershirtjes! Bij deze wel een (leren) jasje erover. De ring en armband vind ik ook erg mooi.

Wat vind jij van de outfits? En wat draag jij graag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten