maandag 9 maart 2015

Welcome to my life - maart 2015 #1


Wat was het lekker zonnig de afgelopen paar dagen! Heerlijk! Vorige week ontdekte ik een erg leuk en grappig youtubekanaal. Verder konden de cavia's voor het eerst dit jaar weer eens naar buiten! En heb ik weer een beetje in mijn art journal gewerkt.
Kijk je mee?





Ik ontdekte het youtubekanaal vet gezellig. Ik vond het zo grappig! Gelijk een marathon gehouden, haha!


De chocoladepaaseitjes zijn ook in huis gehaald! Mijn favoriet is nog altijd met hazelnoot of met pralinecrème.


Mooi toch? :)




Deze jongens mochten ook weer naar buiten! Het gras vonden ze weer heerlijk!


Gister was het me toch warm! De zon scheen lekker en ik kon in de korte mouwen weer eens naar buiten. Lentekriebels!


Zondag 8 maart was het vrouwendag. De doodle a day challenge was dus ook woman in history. Ik had geen idee wie ik zou moeten tekenen. Even wat inspiratie zoeken op instagram en ik kwam uit bij pocohontas! Ik heb een poging gewaagd! Natuurlijk wel in mijn stijl haha!


Zondagavond hield ik me onder andere bezig met vierkantjes en rechthoekjes uitknippen voor een achtergrond in mijn art journal. Even nergens aan denken :)

Deze week alvast goed gaan leren voor de proefwerkweek en ik wil ook nog steeds photoshop uitzoeken haha!
Hoe was jouw week?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten