zondag 29 maart 2015

Doodle a day challenge #4


De afgelopen week had ik het best druk met werk en school,daarom kwamen niet de artikelen online. Ik had gewoon geen tijd om ze af te maken. Excuses!

Zo, dit is al de laatste update! Eigenlijk is maart nog niet voorbij, dus de challenge ook nog niet. Er blijven drie tekeningetjes over, maar die zet ik in een welcome to my life. Deze week had ik toch een paar keer een dag later getekend, maar er zitten wel een paar leuke tussen!




De challenge: op elke dag van maart teken je iets dat bij het thema past. Het schema is gemaakt door Rhianna Wurman (@ellolovey)  


Arch.. Geen idee wat het betekende. Het betekent boog of poort, iets in die richting. Ik dacht meteen aan een regenboog!


Deze vind ik niet zo leuk, maar het was moeilijk om een goede symmetrische tol te tekenen! Of dat ligt gewoon aan mij, haha!


Eerst wilde ik iemand die iets/iemand omhelst, maar dat was iets te hoog gegrepen haha! Een glas dat vastgehouden wordt, hoort ook bij hold. Het is alleen iets uit verhouding..



Deze vind ik erg leuk! De bladeren waren wel wat meer werk. Ik vond een afbeelding van Simba (the lion king) met bladeren om zich heen, maar ik wilde een andere gezichtsuitdrukking.


Bij pour, dacht ik eigenlijk aan poor (armoede). Pour is toch even heel wat anders, het betekent gieten. Ik had eerst alleen de gieter, maar ik vond het zo leeg en raar zonder plant. Er moest nog iets bij, ik ging voor een mini boompje!


Dit is echt gelijk het eerste beeld wat in me opkwam. Zo'n soort plaatje stond volgens mij ook een keer in en biologie boek, maar dan wat realistischer haha!


 Een van mij favoriete activiteiten is natuurlijk bloggen! :)

Dit was dan de laatste update! De overige drie tekeningetjes zie je in een welcome to my life voorbij komen.

Wat vind jij van deze challenge?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten