woensdag 11 maart 2015

OOTD: The beginning of spring!


Vorige week begon het al weer te worden om weer eens naar buiten te gaan met mijn camerastandaard! Mijn outfit begon ook al wat vrolijker te worden, vergeleken met al die dikke truien van mij. 
Dit was ook de eerste keer dat ik mijn camerastandaard buiten gebruikte en dat was een stuk gemakkelijker dan een stoel meeslepen, haha! Ook kwam ik erachter dat ik makkelijker foto's kon maken als ik de belichting wat donkerder maakte. Vaak scheen te zon iets te hard, maar daar had ik deze keer geen last van!






Ik ging voor een geel shirt met een jasje erover. Een simpele jeans, laarsjes en een lange ketting.



Het jasje komt van de h&m af. Door de elastieken stof onder de armen is hij erg comfortabel. Het handige is dat dit jasje bijna overal bijpast!


Dit gele shirt zag je misschien wel voorkomen in een shoplog, dat kan zeker kloppen! Het nieuwe shirt waar ik helemaal weg van ben! :) Het heeft een golvende rand en de mouwen zijn iets langer. Dit shirt komt van de primark af, net als de ketting die ik droeg. Een lange ketting draag ik bijna nooit meer. Bij deze outfit vind ik een langere ketting leuker, omdat het shirt anders zo 'kaal' is. Toch gaat mijn voorkeur naar korte kettingen. 


De broek is gewoon een broek, haha. Niets speciaal. De schoenen zag je ook al meerder keren voorbij komen. Look-a-like Chelsea boots met een hak van de Van Haren.


Wat vind jij van deze outfit? Waar ligt jouw voorkeur, lange of korte kettingen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten