woensdag 18 maart 2015

The three things tag



Een tijdje geleden zat ik erover te denken om weer eens een tag te doen, maar ik kan steeds geen leuke vinden. Na een paar blogs door te spitten kwam ik deze tegen op bydagmarvalerie.nl. Dat werd hem dus! Steeds drie belangrijke, onmisbare of favorieten. Moeilijker dan je denkt soms!




Drie dingen in mijn (school)tas
- Een heel klein rood borsteltje, want mijn haren zien er niet meer zo mooi uit na het fietsen haha!
- Een Essence glow tinted lipbalm, gewoon omdat het kan
- Een portemonnee, omdat ik van alles aan pasjes mee moet slepen! 


Drie dingen op mijn bureau
- Een rommelbakje, zoals bijna elk bureau dat wel nodig heeft, toch?
- Een klok, zodat ik niet afgeleid door mijn telefoon als ik kijk hoe laat het is
- Een niveau blueberry lipbutter, ik heb gewoon zo'n dingen nodig overal waar ik ben!

Drie favoriete meubels thuis
- Mijn zitzak op mijn kamer, want daar kon je lekker in weg zakken met een goed boek
- De eettafel, omdat dat een fijne plek is om te tekenen en om aan mijn art journal te werken
- Een bureaustoel op mijn kamer? Ik kan geen derde verzinnen, haha!



Drie favoriete fruitsoorten
- Bosbessen! Ze blijven niet altijd lang goed, maar ze zijn gelukkig zo op hier!
- Kersen, mijn eerste fruitsoort dat ik als mijn lievelingsfruit bestempelde
- Ananas, zo exotisch!

Drie blogs die ik dagelijks bezoek
- Teskuh.nl Voor veel variatie
- Veracamilla.nl Voor veel beautyartikelen
- Elineboot.nl Waar altijd wel een leuk artikel is te vinden.



Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
Drie liedjes die ik bijna non-stop luister op het moment!
- Just a little bit of your heart - Ariana Grande 
- Cheerleader - Omi
- Rewritten - Teske

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk
- Wat zal ik hier eens op schrijven?
- Hoe zal mijn Nederlands proefwerk morgen gaan?
- Ik hoop dat ik geen onvoldoendes haal deze proefwerkweek

Drie favoriete sporten
- Turnen! De sport die ik elke vrijdagavond graag doe :)
- Volleybal komt op twee, op school zijn we er nu mee bezig en ik vind heel leuk!
- Voetbal vind ik stiekem ook wel leuk, als het maar meisjes tegen meisjes is, haha! Anders sta je ook maar in het veld voor spek en bonen



Drie dingen waar ik gelukkig van word
- Tekenen, kleuren, knutselen en dat allemaal haha!
- Warme dagen na koude dagen, zoals vandaag en gister! Heerlijk om weer eens korte mouwen te dragen
- Muziek met een goede energieboost! In combinatie met dagen zoals vandaag al helemaal :)

Drie favoriete quotes
- Don't give up if you want to try something - De quote in mijn header!
- You might know a lot, but nobody knows it all. We're alle learning every day. The more you learn, the more you realize you know nothing at all. - Ik weet niet precies waarom, maar deze quote spreekt mij heel erg aan. Ik vind hem erg mooi!
- Be kind to unkind people, they need it the most - Het is volgens mij ook beter voor jezelf om aardig te zijn tegenover anderen. Ergens geloof ik ook wel dat onvriendelijke mensen dit nodig hebben..



Drie vakantiebestemmingen 
- Italiƫ vind ik nog steeds heel goed in de oren klinken. Naar Rome of Milaan!
- London, klinkt ook zo gaaf! Daar wil echt nog eens een keertje heen.
- Over een paar maanden ga ik (hopelijk) op examenreis naar Boedapest. In het begin dacht ik Boedapest? Uhm.. nee, maar toen ik naar het programma keek en naar wat afbeeldingen, was ik zeker overtuigd! Het ziet er zo mooi uit!

Niet zo'n spannende bestemmingen, maar dat hoeft ook niet van mij..

Drie dingen die ik dit jaar wil doen
Deze is echt moeilijk! Ik heb eigenlijk geen idee..
- Minder geld uitgeven?
- Meer gaan lezen! Ik ben er al aan bezig :)
- Minder veel koekjes tussendoor eten? 

Dat was de tag al! Als je hem wilt overnemen, mag dat natuurlijk en ik wil hem graag lezen als je hem overneemt! :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten