zaterdag 21 maart 2015

Doodle a day challenge #3


Dit is dan al de op een na laatste update! Maar wel een van de leukste vind ik! Makkelijkere onderwerpen ook, waardoor naar mijn mening leukere tekeningetjes ontstaan.




De challenge: op elke dag van maart teken je iets dat bij het thema past. Het schema is gemaakt door Rhianna Wurman (@ellolovey)  



Shapes, lekker breed! Ik koos voor verschillende vormen bladeren. Die onderste was best moeilijk!


Eigenlijk had ik deze een dag te laat getekend, oeps! Maar ja, het moest gewoon een keer gebeuren haha! Ik weet nu dus ook hoe ik visjes kan tekenen of ja, die meer op vissen lijken..


Een paar lieve groene vogeltjes! Leuk toch? Zo met die hanenkam :)


Deze vind ik echt een van de leukste! Stiekem wel trots dat ik dit kon verzinnen, haha!



Wave, een golf? Hmm.. Beetje moeilijk lijkt mij. Iemand die zwaait kan ook, stuk makkelijker.


Measure, maten, wegen etc. Gewoon allemaal meetinstrumenten? Toen ik begon, gumde ik halverwege alles uit en werd het dit. Het leek me leuk als er iets in de weegschaal zat, dat werd een katje!


Hello springfever! Met je leuke vogeltjes die weer beginnen te fluiten en konijntjes die tevoorschijn komen uit hun holletjes.

Wat vind jij van deze challenge? Zou jij meedoen?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten