vrijdag 18 oktober 2013

Review: essence glow tinted lip balm



02 glam up
Mijn eerste echte berichtje op mijn blog :) Een review over essence glow tinted lip balm. Je hebt drie kleuren: 01 light up, 02 glam up en 03 brighten up. Ik koos voor 02 glam up. Ze zijn nieuw in het assortiment. Ik vond het er wel leuk/interessant uitzien, ik zelf ben namelijk heel erg van de labello's etc. Ik nam er dus eentje mee. 




Als je hem open draait, lijkt hij erg op een lipstick. Hij is schuin afgesneden en smal, waardoor het gemakkelijk is aan te brengen. Ik testte hem eerst op mijn hand. Je ziet het niet heel goed maar er bleef een heel licht roze kleur met een beetje glitter achter. Als je hem test op je hand, lijkt het alsof hij niet veel pigment heeft. Op je lippen ziet hij er toch weer wat anders uit:
1 Laag                                                                          2 lagen
Na een laag gaf hij een subtiele kleur af en een lichte glans. Als je er twee lagen aanbrengt, geeft hij al een duidelijke roze kleur. De textuur is ook zacht en werkt verzorgend. Later haalde ik het eraf en merkte dat mijn lippen heerlijk zacht waren. Ik ben er erg tevreden over.De lippenbalsem doet wat hij moet doen en geeft ook nog eens een fris kleurtje op je lippen. Over de prijs valt niet veel te klagen, want hij kost €2,39 en is te koop bij Kruidvat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten