woensdag 30 oktober 2013

Max colors oogsschaduw



Dit is het make-up merk, max colors, van de Action, veel verwacht ik dus niet. Hij kost €0,99. Dat is geen geld voor 12 kleuren. Deze had ik een keer met surprise gekregen, maar nooit echt gebruikt. Ik weet niet zeker of hij er nog is, maar volgens mij wel. Ik wil er toch nog een review over doen.




Je hebt in totaal 12 kleuren en er zit een sponskwastje bij. Ik vind zo'n kwastjes persoonlijk niet zo fijn, dus die gebruik ik ook niet. Er zit ook een spiegel in, die na een paar keer gebruiken een beetje onder de poeder komt te zitten.

Je hebt drie rijen kleuren: bruin, roze en zwart. Ze worden steeds lichter. De bruine rij heeft niet zo heel veel pigment, zoals je kan zien rechts boven op de foto. De donkerste en de koper kleur zie je nog wel, maar die daarna zie je alleen als je echt goed kijkt. De lichtste zie je wel weer. Bij de roze rij lijken de donkerste en de op een na donkerste heel erg veel op elkaar, alleen de donkerste is wat feller. De twee lichtste kleuren zit ook weinig verschil in. De zwarte rij heeft toch meer pigment dan de andere. Je ziet ze allemaal heel goed. Alle kleuren geven soms een beetje kruimels af.
Hij is te koop bij action voor €0,99 (niet zeker of hij er nog is) 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten