woensdag 23 oktober 2013

essence silky touch blush

10 adorable
Ik weet het, weer essence. Het is gewoon als ik iets nieuws wil proberen dan pak ik gewoon zo goedkoop mogelijk, want stel dat het me niet bevalt dan heb ik niet veel verlies. Maar goed, essence dus weer. Ik heb gekozen voor nummer 10 adorable. Dit is dus mijn allereerste blush. Bij een blush is het belangrijk dat je erop let wat er goed bij je huidskleur past. Heb je een lichte huid, pak dan bijvoorbeeld een lichtere kleur roze of perzik. Test het dus altijd op je hand of op je wang.





Ik heb niet zo'n hele donkere huid dus ik koos voor een wat lichtere kleur, 10 adorable. Dat is een licht roze kleur met een klein beetje glitter. Ik testte hem op mijn hand en hij zag er heel mooi uit vond ik. Hij paste ook goed bij mijn huid dus ik nam hem mee. Eenmaal thuis pakte ik mijn blush kwast (die had ik ergens bij gekregen er staat op meta morphosa) en depte hem een keer in de blush. Ik zag dat er al genoeg vanaf kwam voor mijn eerste keer. Toen ik hem opdeed zag ik een licht roze kleur met glitters, precies zoals ik had verwacht.
Voor mij werkt deze blush al goed genoeg. Hij is te koop bij kruidvat voor €2,49.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten