zondag 20 oktober 2013

Essence I love stage eyeshadow base


De laatste tijd draag ik steeds vaker oogschaduw, dus het werd tijd voor een oogschaduw basis. Een oogschaduw basis zorgt ervoor dat de oogschaduw langer en beter blijft zitten. Natuurlijk heb ik dat even voor jullie onderzocht of dat ook klopt.





Toen ik hem openmaakte viel het me meteen op dat het net op een lipgloss leek. Ik testte een beetje op mijn hand. Het zag er geel/goud uit en voelt als een crème. Als je uitwrijft blijft er een hele lichte gouden kleur achter. Ik voelde eraan en mijn hand, eigenlijk gewoon dat kleine stukje, voelde best wel zacht en glad aan. Daarna bracht ik een oogschaduw aan. Ik koos voor een duidelijk kleur zodat je het verschil goed kan zien.

(sorry de eerste en de laatste foto zijn beetje onduidelijk


Het rechteroog heeft de oogschaduw basis op, het andere oog niet. Het aanbrengen was niet anders. Ik zag wel dat de oogschaduw op mijn rechteroog iets meer glansde en duidelijker uitkwam. Na een uur keek ik weer in de spiegel en zag dat de oogschaduw op mijn linkeroog toch iets meer was vervaagd dan op mijn rechteroog. Nog een uur later kwam ik terug en zag het zelfde. De kleuren op mijn linkeroog waren minder geworden. De oogschaduw met de oogschaduw basis bleef het beste zitten, hij vervaagde ook een klein beetje. Mijn conclusie is dus dat met een oogschaduw basis je oogschaduw beter blijft zitten. Ik gebruikte die van essence, hij koste €2,59 en is te koop bij Kruidvat.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten