maandag 6 oktober 2014

Welcome to my life - Oktober 2014 #1


Afgelopen week weer lekker op schema geblogd, dat ben ik deze week ook van plan! Afgelopen week was het ook dierendag en toevallig heb ik vandaag veel dierenfoto's voor jullie! Verder ben ik naar de Primark geweest en zag ik een goeie actie bij Kruidvat.
Kijk je mee?





Ahw, kijk hoe lief! Lekker slapen in het zonnetje!


Ik heb ook een geurkaars van Bolsius gehaald. De geur bosbessen is lekker zoet, maar niet heel overheersend. Heerlijk! De geuren die ook nog wil proberen is mango (meer zomers), rozen en spices.


Kijk hoe mooi die lucht. Allemaal pastelkleurtjes.
Mooie achtergrond voor een schilderij... :)


Geprobeerd outfitfoto's te maken, maar het wilde maar niet lukken! Ik had vanalles geprobeerd, maar die zon bleef toch een probleem. Geen look of the day dan maar! 


Het poesje kwam ondertussen even meekijken!


I have bake a cake! Mijn lievelingscake appel-kaneel.


Ik gaf jullie de tip van de mascara met een gratis eyeliner. Zelf heb ik hem natuurlijk ook gehaald!


Natuurlijk ben ik naar de Primark in Venlo geweest! Een stuk dichterbij dan Eindhoven :) Om me heen hoorde ik vooral negatieve dingen. Dat iedereen hem tegen vond vallen, maar ik vond dat juist niet. Het zijn maar twee verdiepingen, maar je kan niet alles hebben! De pyjama die ziet is mijn favoriet. Hij is zo fluffy! De fijne kettinkjes vind ik ook geweldig!


4 oktober was het ook dierendag. Jip kreeg een lekker botje. De cavia's heb ik lekker in het zonnetje gezet, letterlijk :)




En dat was mijn week!
Hoe was jouw week? Heb jij huisdieren?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten