woensdag 8 oktober 2014

Shoplog September 2014



In september heb ik wat ingeslagen voor het najaar. Gewoon een beetje langs mijn standaard winkeltjes waar ik (bijna) altijd wel wat vind en dat is gelukt!
Vandaag een shoplog dus!





Deze trui vind ik zo leuk! De kleur, de rits aan de voorkant, het losse model. Gewoon heerlijk voor in het najaar. Het is een niet zo heel dikke trui, dus hij zal in de winter jammer genoeg iets te fris zijn.
Deze trui kocht ik bij top fashion. Hij was in meerdere kleuren.


Een zwart colbertje is voor mij onmisbaar in het najaar. Het is zo handig, want het past gewoon bij zowat alles. Helaas was de mijne van vorig jaar te klein. Nieuwe was dus wel nodig.
Deze kocht ik bij de Sting


Dit truitje heeft driekwart mouwen, maar je kan ze ook lang dragen. Ik vind de nepleren details ontzettend leuk. De stof is lekker zacht, het zelfde soort stof als de groene trui. Dus helaas ook niet echt dik, maar voor nu is hij nog warm genoeg!
Deze kocht ik bij Brooks. Hij is ook nog in het blauw verkrijgbaar.


Deze trui zag je misschien al voorbijkomen in een eerdere welcome to my life. Ook deze is een wat losser model. Anders aan deze is dat hij vleermuismouwen heeft en dat hij een stuk dikker is. Het is een fijn gebreide trui Bij de hals heeft hij een paar ' gaatjes'. Erg leuk detail!
Deze kocht ik bij protek 11, Hij is n meerdere kleuren verkrijgbaar


Mijn favoriete item van de shoplog. Deze enkellaarsjes! Ik  vind ze echt geweldig. Ze lopen ontzettend lekker. Wat ik leuk vind is dat hij in plaats van een rits of veters een rekbaar stuk stof heeft zoals chelsea boots. De hak is 6 centimeter. Een hoogte die perfect past bij dit model, vind ik. Ik kan er ook gemakkelijk een hele schooldag op lopen.
Deze kocht ik bij Van Haren.


Nieuwe ring! Ik vind hem echt heel gaaf, alleen beetje lastig te combineren. Het mooiste is hij bij een wit shirtje.
Deze kocht ik bij Takko.


Tot slot nog deze lipstick van Essence. Ik zag deze voorbijkomen op Rosannevandierenn.nl Ik moest hem gewoon hebben! Nu heb ik ook een rode tint in mijn collectie. Ik had vooral ' my lips but better' kleurtjes.
Ook wilde ik een iets warmere blush, omdat mijn silky touch blush van Essence bijna op is, koos ik voor een nieuwe. Ik ging voor de kleur babydoll.

Wat is jouw favoriete kledingwinkel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten