dinsdag 21 oktober 2014

Welcome to my life - oktober 2014 #3


Ik had het artikel af, maar ik was zo dom om het artikel vergeten te plaatsen..


Zo, die eerste proefwerkweek zit er ook weer op! Korte schooldagen, maar wel de hele middag leren. Daardoor heb ik ook maar vier(!) foto's voor jullie. Het grootste lichtpuntje in mijn week was misschien dat ik het derde schap van Essence en Catrice vond, haha!
Kijk je mee?





Na het douchen twee vlechtjes, betekent in mijn geval de volgende dag een golvende, fluffy staart. Op de een of andere manier maakt dat mijn haar super zacht en glad. Ik zou dit eigenlijk vaker moeten doen! 


Limited edition lip butter van nivea is nu verkrijgbaar bij Kruidvat. ..0qqqqq bosbes en kokosnoot. Bosbes is mijn lievelingsfruit, dus die ging zonder twijfel mee! Hij ruikt ook lekker zoet.


Woehoe, derde schap van Essence én Catrice gevonden! Onder andere een nieuwe lipstick natuurlijk!


 Er is ook weer nieuwe thee in huis. Green tea met muntsmaak. Klinkt lekker toch?

En dat waren toch nog een paar puntjes uit mijn week op heel veel leren na! Deze week is herfstvakantie. Dan ben ik van plan om meer te gaan doen. Ik heb bijna weer een schilderij af dat jullie vast wel zien langskomen.
Hoe was jouw week?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten