woensdag 1 oktober 2014

Essence Hello autumn lip cream



Toen september begon, kwam ik in een Kruidvat en zag deze lip cream staan. Ik vond het zo'n mooi kleurtje! En een lip cream is weer eens wat anders. Ik nam hem mee! En eindelijk een maand later review ik hem. Nu bijna iedereen hem al heeft gezien, wil ik hem toch nog reviewen en mijn mening geven. Lees je mee?




Dit oudroze kleurtje zag er té verleidelijk uit vond ik! Ik twijfelde alleen over de textuur. Gaat het niet plakken? Lijkt het niet op een lipgloss? (Ik ben niet zo van lipgloss en andere plakzooi, haha!)


 De kleur heet 02 keep calm and go for a walk. Een mooi oudroze kleurtje. Je hebt ook nog 01 Beauti-FALL red. Een rode, semimatte kleur.
Essence vertelt:
De romige, rijke formule geeft je lippen intense kleur en een semimatte finish. bijzonder langhoudend. 

Kort maar krachtig!


 Het is een sponsapplicator die erg fijn werkt vind ik. Niet ingewikkeld, makkelijk in gebruik etc. De substantie is inderdaad ontzettend romig! Zorg maar dat je niet teveel in één keer aanbrengt. Anders dan moet je toch een beetje gaan poetsen rondom je lippen of je ziet een duidelijk lijn van de cream.


Toen ik hem ging swatchen dacht ik huh? Heeft hij nou een oranje gloed erdoorheen? Ach nou, is weer eens wat anders! Het swatchen ging ongelovelijk gemakkelijk, de applicator gleed soepel over mijn huid en liet een zachte, romige substantie achter.


In het echt is hij wat bleker
De eerste keer toen ik hem aanbracht, ging het zo van ieh bah, wat een lelijk kleur zeg! Maar naar een paar keer goed ernaar te hebben gekeken en vaker gebruikt, wende ik aan het idee. Lichte, nude lips. Het is namelijk een stuk lichter dan in de verpakking. Ik vind het nu niet meer zo erg, maar het was erg misleidend! Ik verwachte een mooie, wat donkere oudroze kleur. Dit is toch een beetje anders. 
Ik ben wel helemaal weg van het semimatte effect. Hoewel het wel een beetje in de lijntjes gaat zitten, maar dat komt onder andere door de kleur.
Hij blijft wel goed zitten! Voor een lipcream. Hij is makkelijk en snel bij te werken. 


Ik ben ontzettend tevreden over deze lip cream! Als er meer kleuren waren, had ik er zeker nog eentje bijgehaald! (Rood is wat te fel en opvallend voor mij). Misschien weet iemand nog vergelijkbare producten? Deze kun je nog tot eind oktober kopen bij Kruidvat voor €1,99
Heb jij deze lip cream? Wat vind jij van dit kleurtje?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten