maandag 25 augustus 2014

Welcome to my life - August 2014 #3



En dan was dit al de laatste vakantieweek! Super erg vind ik het niet. Het is niet dat ik het geweldig vind om weer naar school te gaan, maar ik vind het niksen vervelend worden. Voor mij was deze week zoveel mogelijk vooruit werken, zodat ik in de eerste week rustig aan kan doen. Het wordt weer even wennen! Nu nog even terug naar vorige week, kijk je mee?



Dit heb ik best goed gedaan, toch? Dat was mijn eerste konijntje. Ik wil haar gaan naschilderen, ben benieuwd of het iets wordt!



Nieuwe broek en top! Ben vooral blij met de broek, ik had gewoon geen fatsoenlijke, normale spijkerbroek! Yay, ik groei haha! (Ik ben/was niet bepaald de grootste)


Dit boek is zo leuk! Super grappige serie. Dit is deel twee. In totaal zijn er 6 boeken en in herfst 2014 komt als het goed is deel 7 uit!


Nieuwe aankoopjes. Een schetsblok, mijn vorige viel uiteen. Een grote klem, mijn vorige viel ook uiteen. Tot slot een highlighter van Essence uit het nieuwe assortiment.
Dit is trouwens ook mijn eerste highlighter! Op de foto ziet hij er heel roze uit, maar dat valt reuze mee. Ik moet alleen nog even kijken hoe en waar ik hem moet aanbrengen. (Het is een cream to powder highlighter)


De poes heeft een nieuwe slaapplaats! Maar ik denk niet dat ze daar vaak gaat liggen, want daar staan alle fietsen. Misschien wat onrustig..


Nieuw schilderij af! Wat vind jij?


Donderdag was ik naar Toverland geweest! Het was super leuk :)


De cavia's konden ook weer eens naar buiten!


En dat was mijn laatste vakantieweek.. Vandaag heb ik boeken gehaald, morgen introductie en dan begint school echt! Ik ben van de onderbouw naar de bovenbouw gegaan, dus ik zit nu in een ander gebouw. Ze zeggen dat je je weer een brugklasser voelt. Hmm...
Hoe was jouw week? Begint school voor jou ook?


2 opmerkingen:

  1. Toverland ziet er leuk uit! Ik vind je schilderijtje mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien :) En wet een leuke dieren heb je! Xx

    BeantwoordenVerwijderen