maandag 11 augustus 2014

Welcome to my life - august 2014 #1




En dan is er alweer een week voorbij! Nog twee weken vakantie.. Oke, daar nog even niet aan denken! Deze week gaat eigenlijk net als de andere weken in de vakantie. Ik doe van alles, maar vergeet de helft. Gelukkig heb ik daar deze vaste rubriek voor :)
Kijk je mee?






Het leek me wel leuk om voortaan mijn 'creatieve uitspattingen' te laten zien. Zaterdag kwam deze online.


Nieuw horloge! Mijn andere is kapot gevallen :( Ik kocht deze op een markt. Je had heel veel van deze soort. De sluiting is alleen beetje lastig, heel klein.

 foto gemaakt met foto bewerken

Boek over schilderen gehaald bij de bibliotheek. Dit is zo'n handig boek! Het bespreekt de schilderstijl van 8 beroemde schilders en dan wordt die stijl zelf toegepast. Ook staan er heel veel tips in over acrylverf en hoe je er mee om moet gaan. 


Spulletjes in huis gehaald voor een DIY. Al nieuwsgierig? :)


Mijn eerste schilderij (dat ik thuis heb gemaakt) is af. Wat zie jij erin? Ben benieuwd!


Ik hou van zonsondergangfoto's! Ze kunnen zo mooi zijn. 


Ik had mijn beste luchtfoto's verzameld en liet me daardoor inspireren voor twee kleine schilderijtjes.


In het weekend had ik bij mijn nicht gelogeerd. Zij had mijn haar gesteild en de scheiding in het midden gedaan. Het ziet veel anders uit! Ik vind het steile haar leuk bij mij. Is weer eens iets anders dan de ene kant krullend haar en de andere kant half krullend haar haha!


En dat was mijn week alweer! Deze week weer een tand laten trekken, maar dan kan mijn beugel er hopelijk we sneller uit. Verder beetje zoals altijd haha!
Hoe was jouw week?

1 opmerking: