zondag 26 januari 2014

Live my weekend 2014 #4



Het weekend is weer voorbij. Ik wou dat ik het over kon doen! Ik was zo negatief/pessimistisch dit weekend en dat alleen maar door school! Ik baal hier zo erg van. Deze week kwamen allemaal proefwerken achter elkaar waar ik goed voor moet leren, daardoor kon ik ook niet bloggen dat maakte mij ook al niet blij. Het was gewoon echt niet mijn week! Lekker in het weekend bijkomen, nee hoor... Oke, sorry nu zit te zeuren en dat moet niet! Ik heb niet zo'n geweldige foto's, maar beter dan niets hè! 



Zaterdag


Zaterdagochtend ging ik helpen met de open dag op mijn school. Ik vind het vak gym erg leuk, dus ik ging samen met een vriendin en mijn nichtje helpen bij gym. De leraren hadden een ´stormbaan´ opgezet en een pingpongtafel. Het ging erom wie de snelste tijd had. Van de meisjes die meehielpen was ik tweede :)


Morgen heb ik een natuurkunde proefwerk :`( In vakken als natuurkunde ben ik echt niet goed in, dus dat werd hard leren! Alleen doordat ik de hele week al hard heb geleerd voor andere vakken die ik nogal moeilijk vind. Was ik er helemaal klaar mee in het weekend. Ik had nogal een dipje (ahum.. dipje?) Dus veel kwam er niet van.


Een vriendin van mij heeft niet lang geleden ook een blog aangemaakt. Heel erg leuk! Ze maakt heel erg leuke sets via polyvore en verteld dan op haar blog hoe en waarom. Ik zou zeker even kijken! 
Ik was toch wel nieuwsgierig naar polyvore en maakte ook een account aan. Dit was mijn eerste set. Ik ben er best wel trots op. Ik ben alleen nog van dat alle kleuren in elkaar terug moeten komen. Dat zie je ook wel een beetje..


Zondag




´S morgens las ik heel wat artikelen. Onderaan zie je ook redbullfashion.blogspot.nl, dat is de blog van mijn vriendin. Eigenlijk had ik in een auto moeten zitten op weg naar een toernooi, maar dat ging niet door...

Jaja, na twee dagen al 4 volgers en één like! :p Je kunt mij trouwens vinden onder de xLuuke. Nadat ik nog een set heb gemaakt, ging ik weer aan het leren. Wat alweer niet erg goed lukte. Zoals ik al zei ik was erg negatief dit weekend en heb daardoor ook weinig foto's gemaakt.


Voordat ik begon aan dit artikel, was ik nog op een verjaardag.(zie jij het verschil tussen het stukje tekst en dat op de foto staat? :p) Daardoor is het ook wat later geworden. Op de verjaardag hadden risk gedaan en ik had er erg lage verwachtingen van. Gewoon omdat ik niet van zo'n spelletjes hou, maar gek genoeg was het een erg leuk spel!

Sorry dat ik zo'n saaie en stomme foto's had, maar het was gewoon niet zo'n leuk weekend...
Hopelijk was jouw weekend leuker!


2 opmerkingen:

  1. Ik vond het helemaal geen stomme foto's hoor :) Hoop dat je proefwerk vandaag een beetje ok ging! Enne; volgend weekend word vast leuker! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! :) Het proefwerk ging wel, ik heb al wat punten terug van vorige week dat me al wat blijer maakt. Volgend weekend wordt zeker leuker! :)

      Verwijderen