dinsdag 7 januari 2014

NYC big bold volume by the lash


Vandaag weer een review, dit keer over een mascara van NYC. Ik had toch wel een nieuwe mascara nodig. Van het merk NYC heb ik nog niks van gehad, ook las ik toch wel wat goeds over deze mascara. Ik heb nu de Big bold volume by the lash mascara in mijn bezit.




NYC heeft behalve de Big bold volume by the lash ook nog big bold (de oranje/roze variant) en big bold curl (de groen/blauwe variant). In eerste instantie wou ik de big bold curl, maar een vriendin van mij zei dat ik beter deze kon pakken.

NYC zegt: "Dankzij het hightech wimperscheidende borsteltje krijgen alle wimpers, van de langste wimpers in het midden tot de allerkleinste in de ooghoeken, voor elke wimper genoeg aandacht. Elke afzonderlijke wimper krijgt tot wel 12 keer meer volume."
Twaalf keer meer volume is wat onlogisch aangezien je wimper echt niet 12 centimeter lang wordt. Maar de rest klinkt toch wel heel goed.


Het borsteltje ziet er heel fijn uit. Wat ik wel een vervelend vind, is dat als je het borsteltje eruit haalt er een hele toef mascara aan het uiteinde zit. De het borsteltje is redelijk dik en de 'haartjes' zitten niet zo heel dicht op elkaar waardoor er weinig mascara tussen blijft zitten. Dat zorgt ervoor dat je wimpers minder klonterig worden. Verder heeft het borsteltje geen rare vorm, gewoon recht.

zonder mascara
1 laag
2 lagen
Op een groot deel van mijn wimpers zit wel mascara, alleen in de kleine in de hoekjes niet echt. Wel hebben ze een stuk meer volume gekregen. Nadat ik de foto van 1 laag heb geknipt, heb ik nog een klein beetje erbij gedaan en toen begonnen mijn wimpers aan elkaar te plakken zoals je kunt zien. De mascara scheidt de wimpers ook goed. Hij krult ze ook een beetje. 


Ik ben erg tevreden over deze mascara! Het borsteltje is fijn en niet al te groot (er zijn veel grotere). Een fijne, budget mascara die ik zeker wel opnieuw zou willen kopen! Hij kost €4,29 en is te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

2 opmerkingen:

  1. Wauw ziet er goed uit, en wat geeft die veel volume! Ik vind je blog erg leuk, ik ga je volgen. :)

    BeantwoordenVerwijderen