maandag 6 april 2015

Welcome to my life - april 2015 #1


Wat een saaie week was dit zeg! Ik weet niet preies waarom, maar ja. Weinig foto's gemaakt ook. Ik heb wel aan mijn header kunnen werken, daar ben ik wel heel blij om!





De doodle a day challenge was nog niet helemaal agelopen, dus hier zijn nog de laatste drie tekeningetjes.


Dan maken we even een sprong naar zaterdagavond, want in de tussen tijd as er eigenlijk niet veel spannends gebeurd.. Nou ja, kan gebeuren haha! Zaterdagavond keek ik de film Up in the air. Erg leuke film! Het ging over een man (George Clooney) die door het hele land vliegt om mensen te ontslaan. Door een ontmoeting met een nieuw collega en een nieuwe liefde komt zijn wereldje in gevaar.


Ik heb weer eens geschreven in mijn boekje met quotes. Alle screenshots zijn nu weg! Kijk eens wat ik al veel heb geschreven. Is toch meer dan ik dacht, haha!


Ook heb ik na lange tijd weer eens in mijn boekje over van alles geschreven. Ik vond laatst een plaatje over de voordelen van mediteren en zo'n dingen vind ik vaak interessant, over mediteren en die dingen


indelijk ook een begin gemaakt aan mijn nieuwe header! Ik wil hem graag helemaal zelf uit de hand maken, dat past ook wel bij mij. Ik ben graag creatief bezig, dat wil ik ook meer in blog uiten. Daar ben ik ook mee bezig! :)




Mooi zeg! Die achterste wolk lijkt op een bepaalde manier op een berg met sneeuw. Of dat ligt weer aan mij, haha!



Sinds het einde van vorige week eet ik bijna elke dag havermout als ontbijt, heerlijk! Het is ook zo snel klaar, maar drie minuutjes in de magnetron!

Deze week heb ik lekker veel vrij. Maandag (vandaag) door Pasen, morgen zijn er rapportvergaderingen. Daarna is het al bijna weekend!
Hoe was jouw week?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten