vrijdag 3 april 2015

Photo Friday: 20 favorite instagramaccounts



Instagram is mijn favoriete social media! Facebook gebruik ik amper, twitter niet meer, snapchat dan weer wel, maar Instagram is gewoon mijn favoriet! Er is altijd wel wat te zien. Ik volg van alles wat ik leuk vind. Van quotes tot grappige filmpjes tot schattige konijntjes! Ik wilde eerst een selectie van 10 maken, maar dat liep al gauw uit tot 20!








9gag, dé account voor vermaak. Van foto's tot filmpjes! 8crap de account voor quotes die vaak serieus lijken te beginnen, maar die grappig/sarcastisch eindigen.




Bxjvq is heel gemixt, want er zitten serieuze quotes tussen, maar ook van die heerlijke sarcastische. The good quote is een account met hele mooie quotes, sommige sla ik op en schrijf ik in mijn boekje :)



Deze account, ja deze, is een van de geweldigste accounts! Naar mijn mening dan, haha. Je moet namelijk houden van die humor. Het is ontzettend droge humor eigenlijk, maar zo grappig!




Fashionaccounts! Als eerste two eleven fashion (ik dacht dat het serieus twoeleven fashion was, haha!). Er wordt altijd heel veel in een keer geplaatst.
Shopgracieusa is een winkel, helaas niet in euro's. Toch volg ik deze account, omdat het zo'n leuke kleren zijn! Vaak wel hetzelfde of dezelfde soort kleren.


Het is moeilijk om een goede make-upaccount te vinden. Eerst volgde ik personen, maar hier krijg je tussen door ook vaak personal stuff te zien en dat hoef ik dan weer niet. Deze filmpjes van makeup_clips zijn ontzettend fijn en er zitten goeie tips tussen! Soms wel dezelfde looks.





Door de doodle a day challenge van Ellolovey volg ik ook een aantal tekenaccounts. Rhianna (ellolovey) heeft de challenge bedacht en laat zelf ook eens wat zien.
Leslie0511 is iemand die de challenge uitvoert. Elke dag is er een tekeningetje te vinden!



Ook deze account voert de challenge uit. Mydoodlediaries heeft een ontzettende leuke stijl.




Ik volg accounts die heel mooie (realistische) tekeningen deelt. Megan.agee_fineart laat haar eigen creaties zien en realistisc_arts verzamelt allerlei tekeningen. Wel jammer is dat die laatste account veel reclame heeft.



Fotografie/photoshop accounts zijn ook zo gaaf! Escapingyouth is helaas niet zo heel actief (de laatste tijd wel meer!), ofhumans is wel actief! De foto's zijn zo knap en mooi gemaakt!


Beetje kunst kan ook geen kwaad! Ohhdeer heeft ontzettend leuke items.


Een account met onder andere tips voor langer haar en een platte buik? Ja graag! Rareteens geeft handige tips en mooie foto's. Dit is ook een van mijn favoriete accounts geworden.



Ik ben zo'n iemand die helemaal blij word van schattige dieren of dieren die schattige dingen doen. Konijntjes zijn mijn favoriet! Bunnymama gaat over drie konijntjes, deze account zet ook lekker vaak foto's op instagram! :) 
Exempel the bunny ken je heel misschien wel. Het konijntje dat een high five kan geven en hoog kan springen. Oké, dat klinkt misschien best zielig eigenlijk, een circuskonijntje. Maar hij heeft volgens mij wel een goed leven hoor, hij heeft zelfs zijn eigen webshop!


Niet alleen konijntjes, maar ook hondjes vind ik erg lief! Dailydougie gaat over de Shih Tzu Dougie. Vaak wel dezelfde "poses", maar nog steeds super schattig!

Wat zijn jouw favoriete instagramaccounts? Nog tips voor mij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten