woensdag 1 april 2015

Catrice luxury nude nagellak en absolute rose palette


Dit artikel moest eigenlijk veel eerder online komen, maar ik was een tijdje mijn usb kwijt, dus ook mijn foto's. Gelukkig had ik hem dit weekend gevonden! Gelijk de foto's klaar gemaakt en het artikel in orde gemaakt. Vandaag review ik het absolute rose palette en een luxury nude nagellak van Catrice!






Het luxury nude lakje waarvoor ik koos heet 06 magical nude. Een lichte beige kleur met een roze glans. Klinkt al heel mooi! Een nude lakje met een twist. Eigenlijk wilde ik twee van deze soort kopen, maar ze waren allemaal op!


Ik vind de kleur ontzettend mooi. De roze glans komt lichtjes terug, mooi effect! De dekking is ook redelijk, je hebt zeker twee laagjes nodig. Een derde voor absolute dekking.



Het palette is aan de beurt! In het begin twijfelde ik of ik hem zou kopen. Ik weet niet precies waarom, maar ik ben blij dat ik hem toch had meegenomen. De kleuren verschillen een beetje. De eerste is gewoon een highlighter kleur. Dan heb je licht roze. Twee lichte taupe kleuren met roze glitters, daarna een matte taupe kleur. Tot slot een donker bruine kleur met roze glitters.


Het swatchen viel tegen. Het was heel moeilijk dit effect te krijgen. De eerste twee kleuren waren ontzettend zacht. De middelste twee ook, maar die hebben ook een heel licht creamy iets in zich. De matte kleur ook zacht, maar geeft moeilijk af. De laatste kleur is nogal korrelig vergeleken met de andere, niet zo'n fijne textuur. Hij geeft ook minder goed af. Jammer!
De hoeveelheid glitter in de oogschaduws valt ook wel mee. De middelste kleuren lijken wel glitterbombs! Dat valt (gelukkig) mee. Ik houd niet zo van heel veel glitter.



De glitters komen niet goed tot hun recht op de foto. Ik gebruikte de licht roze kleur in mijn binnenste ooghoek. Daarna kwam de derde glitter kleur en de matte taupe kleur. In mijn buitenste ooghoek bracht ik nog een heel klein beetje de donkerste kleur aan. 


De nagellak vind ik ontzettend mooi en is een goed product. Het is een unieke kleur voor mij door de roze glans. Het palette vind ik goed, maar niet zo goed en fijn als het absolute nude palette. De kleuren zijn makkelijk te gebruiken (ze geven genoeg af), maar sommige kleuren (zoals de matte taupe kleur) brengen heel moeilijk aan. Daar moet je vaker overheen.
De luxury nude lakjes kosten: €2,89
Het absolute rose palette kost: €4,99




Geen opmerkingen:

Een reactie posten