maandag 22 september 2014

Welcome to my life - September 2014 #3





School gaat me nu nog goed af, ik heb nog steeds een sociaal leven. Hoe kan het dan dat ik vorige week amper heb geblogd? Teveel andere hobby's en werk. Ik moet echt meer vooruit werken. Ik probeer dan wel zaterdag of zondag een artikel te schrijven als ik minstens één artikel niet heb kunnen plaatsen, wat afgelopen zaterdag van toepassing was. Oke, ik dwaal een beetje af. Terug naar vorige week! Kijk je mee?




Hij voelt zich al helemaal thuis in die bloempot!


Nieuwe verf en kleurpotloden gehaald.
Toen ik op lisanneleeft las dat Action kleurboeken voor volwassene heeft, dacht ik van jep, ik ga naar action. Helaas kon ik ze niet vinden. Later die week ben ik nog een keer gegaan en toen heb ik ze gevonden! Ze liggen bij de 'knutselspullen'. Bij de washitape, 3d kaarten maken etc.


Daar hangen mijn schilderijtjes! Het was best veel werk om het goed te laten doorlopen op het tweede schilderijtje. Ik ben drie keer overnieuw begonnen, omdat de kleuren gewoon niet goed waren! De foto wilde ook niet echt lukken..


Vorige week was het kermis hier! Ik ben alleen gegaan voor die overheerlijke en verslavende nootjes :)


Ik hou echt van mijn nieuwe trui. Hij heeft zo'n veermuismouwen. Ik kan gewoon niet wachten tot ik hem kan aantrekken.


Kijk toch wat lief!


Ik heb weer eens gewerkt aan mijn boek, maar niet veel gedaan.. Haha! Gewoon geen zin.


Mijn ontdekking dat ik via mijn tablet kan bloggen is zo handig! Ik heb wel geen foto's, maar met mijn camera erlangs lukt het aardig.

En dat was mijn week! Ik heb het gevoel dat ik deze week veel kan doen qua bloggen en schilderen. Hopelijk lukt dat ook! Verder gebeurd er niks bijzonders, behalve dat ik mijn boekverslag moet inleveren..





Hoe was jouw week? Leuke dingen gedaan in het weekend?

1 opmerking:

  1. Wat een leuke foto's! En via de tablet bloggen lijkt me leuk, maar ik vind het toch handiger via een laptop denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen