woensdag 3 september 2014

Like: Webstash fashion!


Hoelang was mijn laatste like geleden? Veel te lang! Vandaag heb ik er weer een! Een paar dagen geleden ging ik eens goed rond kijken op Webstash. Een site waar kleren op staan die super fabulouse zijn :) Vind ik tenminste, haha! Dus ik heb mijn favorieten items eruit gepikt en laat ze aan jullie zien.
Kijk je mee?




Klik
Ik hou van strandjurkjes! En deze vind ik erg leuk. Een felgekleurde bandeau eronder maakt het extra leuk :)

Klik

Jasjes behoren ook tot mijn favorieten. Deze met de (nep)leren mouwen is weer eens iets anders voor mij.

Klik
Deze peplum top vind ik ook erg leuk. Ik zie vooral de mouwloze peplum tops, deze met lange mouwen vind ik ook erg leuk! Net zoals de vierkante hals.

Klik

Oversized truien.. Heerlijk zitten ze! Ziet deze er niet lekker comfortabel uit? Ik vind van wel :) Voor deze winter wil ik nog wel zo'n trui of vest.

Klik

Kimono's zie je er ook steeds vaker. Deze print vind ik ontzettend mooi!

Klik

Dit vest kun je op verschillende manieren dragen, maar deze manier vind ik nog altijd het leukste! 

Klik

Het korte broeken weer is eigenlijk al voorbij, maar ik wil hem er toch bijzetten. De kanten details geven net dat extra's.

Klik

Toen ik deze sjaal zag, dacht ik meteen: HEBBEN! Want hoe leuk is deze!? :) Ik vind hem geweldig in ieder geval. Hij past ook bij bijna alles door de neutrale kleuren.

Klik
Is dit al een beetje achterhaald? Ik vind het in ieder geval nog steeds zo leuk.

Klik

Deze clutch heb je in heel veel kleuren. Hij is zo simpel dat hij leuk is :)


Klik

Ik ben ook verliefd op dit soort rugzakjes! Deze gehaakte versie vind ik al helemaal leuk. Je hebt ze ook nog met een azthekenprint.


Klik

Voor kan een statement ketting natuurlijk niet ontbreken. Deze vind ik erg mooi. Deze vind ik wel meer voor de herfst/winter door de donkere kleuren. Ik zal hem niet snel in de zomer dragen.

Klik

Geometrische kettingen vind ik ook erg leuk. Net zoals tweedelige ketting. Laat deze dat nou alle twee hebben!



Klik

Hoe gaaf is deze ring? Wat ik erg leuk vind is dat hij over meerdere vingers zit of ja, daar ga ik vanuit. Haha!


Klik


Twee ringen die met elkaar verbonden zie ik ook steeds vaker. Alleen dan zijn de ringen erg dik, deze zijn juist dun en zijn knokkelringen. Weer eens wat anders!

En dat waren mijn favorieten items uit de webshop Webstash!
Ken jij deze webshop?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten