maandag 8 september 2014

Welcome to my life - September 2014 #1


En dan is er alweer een schoolweek voorbij! De weken gaan zo snel voorbij, voordat ik het weet, staat de eerste proefwerkweek al voor de deur! Eerst nog even terugblikken op vorige week.




Poezel houdt wel van melk!


Even langs de Kruidvat geweest. Hmm.. hoe komt dat opeens hier? :p


Ik kocht onder andere een lip cream. Hij is een beetje bleker dan ik dacht, maar niet verkeerd vind ik! Hij is trouwens ook mat.


Hoe gaaf zijn deze schoenen! Ik wil ze zo graag hebben, haha! Ze komen van Van Haren af. Daar hebben ze erg leuke schoenen.


Pasgeleden kregen we deze monstertjes van de bodylotion voor onder de douche van Nivea. Ze zijn zo fijn!


Die luchtballon kwam wel erg dichtbij!


Heerlijk om in een rokje met een crop top rond te lopen. Misschien toch wel mijn favoriete outfit :)


Eindelijk weer een nieuwe look gemaakt! Deze week komt het artikel online te staan.

En dat was mijn week! Volgende week zal wel ongeveer hetzelfde worden als deze week. Huiswerk en beetje van dit en dat.
Hoe was jouw week?

1 opmerking: