zaterdag 6 september 2014

Catrice Made to stay highlighter pen


Na een tijdje deze highlighter pen liggen swatchen en begluren in de winkel, heb ik hem eindelijk in huis gehaald. Ik wist gewoon niet zeker wat ik ervan moest vinden.. Toen kwam er 20% korting en ja, hij moest gewoon mee!
Vandaag de review






 De pen heb je in twee kleuren. 010 Eye Like! en 030 Eye Need! Eye need is meer richting wit. Dit is meer een parelmoerkleur. Het is trouwens ook mijn eerste highlighter product.


Deze Highlighter Pen is een eye opener en highlighter en geeft een prachtige finish aan oogmake-up. De zachte, crèmige en poederachtig formule van Made To Stay Highlighter Pen streelt de huid met mooie highlights op de oogleden of prachtige accenten op de binnenste en buitenste ooghoeken

Wat mij opvalt is dat er geen 'beloftes' zijn gedaan, zoals dat het de hele dag blijft zitten. Ik was van plan zoals het er staat om hem in de binnenste ooghoeken te gaan gebruiken.


zonder flits                                                                                     met flits

Het swatchen ging erg gemakkelijk. Twee keer erover en ik had al een mooie parelmoerglans op mijn arm. Het pigment vind ik erg goed! De textuur is zacht. Verder droogt hij eigenlijk best snel op. Hij gaat ook niet zo snel weg, je kan er niet even over wrijven en weg is ie. Dat is alvast een goed teken!
Wat ik ook fijn vind, is dat er geen glitters inzitten. Die verplaatsten zich namelijk erg snel bij mij..


En zo gebruik ik hem dan. In mijn ooghoeken. Soms dan gaat het aanbrengen iets minder soepel dan normaal, omdat het bolletje wat groter is. Verder is hij erg handig in gebruik. Ik vind het ook wel iets hebben, zo'n highlighter in je ooghoeken.


De highlighter blijft redelijk lang zitten en het bijwerken heb je ook zo gedaan! Ik ben er erg tevreden over! Alleen als je hem al vaker hebt gebruikt, gaat dat bolletje platter worden. Ik denk dat het dan moeilijk is om hem aan te brengen.. Maar zo'n vaart gaat dat nog niet lopen, want hij is namelijk erg zuinig in gebruik!
Deze highlighter koop je voor €3,89 bij de Kruidvat.
Wat vind jij van deze highlighter pen? En gebruik jij highlighter?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten