maandag 15 september 2014

Welcome to my life - september 2014 #2



Alweer een weekje voorbij. Alles gaat zo snel, haha! Ik heb een paar nieuwe dingen uitgeprobeerd, op een andere manier artikels schrijven, eerste highlighter gebruikt en ik moet een best dik boek lezen voor Engels.
Kijk je mee?





Voor Engels moeten we een boek lezen. Dit is hele andere koek dan vorige jaar! Ik kom er amper doorheen, maar het gaat steeds beter!


Een artikel geschreven via m'n tablet, ook eens iets anders. Best handig eigenlijk..


Schets voor een nieuw schilderij. Misschien zie je volgend week het eindresultaat al!


 Lekker liggen in het zonnetje!


Het caviahok is ook weer schoon. Ze vinden het altijd leuk zo'n bol hooi in het hok. Daar kruipen ze altijd doorheen :)


Heel veel productiefoto's gemaakt afgelopen weekend. Ik heb namelijk ook wat nieuwe producten ingeslagen van Essence. Oké, drie haha!


Hier heb ik de producten aangebracht. Ik heb onder andere een nieuw oogpotlood gekocht, ik vind hem zo mooi! :)

En dat was mijn week! Deze week wordt hopelijk een hoop schilderen. Verder ga ik mijn ogen laten opmeten, want ik heb het gevoel dat het achteruit gaat..
Hoe was jouw week?


1 opmerking: