zaterdag 14 februari 2015

3x NOTD: for one nail


Heb je dat ook wel eens dat je naar je gelakte nagels kijkt en denkt, er moet iets bij. Gewoon alleen op de nagel van je ringvinger iets van een bloemetje. Net dat extra's. Vandaag heb ik drie simpele designs die je voor zoiets kunt gebruiken.







De (achtergrond)kleuren die ik gebruikte zijn 139 walk on the wild side een donkergroene kleur met glitters, 113 Do you speak love? een bordeaux kleur en 03 grunge me tender is mintgroen met glitters. Alle lakjes zijn van Essence. 

Grunge me tender is limited edition en helaas niet meer verkrijgbaar. Walk on the wild side is uit het assortiment, erg jammer! Do you speak love is wel nog verkrijgbaar!


Ik begon met 2 twee laagjes. Deze goed laten drogen!


Op de rode nagel zet ik heel simpel twee witte strepen. Ik gebruikte hiervoor een striper van Janet (verkrijgbaar bij big bazaar). Eigenlijk moesten de strepen wat dunner zijn. Het mooiste is als de strepen aan de kant van je pink zitten.


Op de mintgroene nagel maakte ik bolletjes die steeds verder uit elkaar gingen. Ziet er best leuk uit toch? De bolletjes maakte ik met een dottingtoolpen, Een satéprikker of lege pen kan natuurlijk ook! Zorg wel dat de bolletjes niet te klein worden en even groot blijven.


Op de donker groene nagel maakte ik oogjes. Eerst twee grote witte bollen en daarna kleinere erin. Je kan ook nog een neusje erbij maken als je dat wilt. Gewoon een (liggend) roze ovaaltje of een oranje driehoekje!
Ook deze bolletjes maakte ik met een dottingtoolpen.


 En dit waren drie simpele voorbeelden! De bolletjes ga ik zeker een keer uitproberen! Net zo als de strepen. Nog een ander idee is om op één nagel een matte topcoat aan te brengen en op de overige een glanzende topcoat.
Wat vind jij van zo'n één nagel design?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten