woensdag 18 februari 2015

2 daily looks



Een look maken doe ik amper. 'S morgens kost het teveel tijd om een fatsoenlijke look te maken. Ik had het een beetje laten liggen. Maar de laatste tijd maak ik toch steeds vaker weer looks. Nu op een heel andere manier als eerst. Ik gebruik niet altijd kwasten en ben vooral lichte looks aan het maken. Vandaag laat ik twee looks zien die ik heel vaak maak.







Look 1

Voor mijn eerste look gebruikte ik alleen het absolute nude palette van Catrice. Ik gebruikte een hele lichte crèmekleur, een bruin/gouden kleur en een donkerbruine kleur. De lichtste kleur bracht op mijn binnenste ooghoeken tot halverwege mijn bewegend ooglid. Op het midden van mijn bewegend ooglid bracht ik de bruin/gouden kleur aan. Tot slot nog de donkerbruine kleur in mijn buitenste ooghoeken. Ik maakte de look compleet met een zwart oogpotlood en een likje mascara!







Look 2

De tweede look is heel anders. Deze is namelijk roze! En bestaat maar uit twee kleuren. De hele lichte (oud)roze kleur uit het Catrice absolute nude palette en Gateau uit het Sleek i-divine oh so special palette, een roze shimmer kleur. 
De licht roze kleur bracht in mijn binnenste ooghoek aan tot aan het midden van mijn bewegend ooglid. Op de andere 'helft' van mijn bewegend ooglid kwam Gateau te zitten. Dat heel goed blenden! Deze look maakte ik compleet met het longlasting eyepencil 18 berry merry van Essence. Natuurlijk ook wat mascara! 

En dat waren de twee looks die ik de laatste tijd maak! Misschien dat je het al had gemerkt, maar ik gebruikte geen eyeliner. Ik vind het effect van de lichte oogschaduw heel mooi en dit wil ik niet "verpesten" door de eyeliner. Als ik het gebruikte dan koos ik voor een matte zwarte oogschaduw, deze is niet zo hard.
Welke kleuren gebruik jij vaak in looks?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten