maandag 12 januari 2015

Welcome to my life - januari 2015 #2

 

Eerste schoolweek na de vakantie is voorbij! Deze keer niet zoveel foto's. Ik heb nieuwe lekkere koekjes ontdekt, er begon een nieuwe serie en dat was het grootste gedeelte van mijn week..
Kijk je mee?






Dit zijn zo'n lekkere koekjes! Mokka is een van mijn nieuwe favoriete smaken :)


Heb je ooit een wombat gezien? Die zien er zo lief uit! Soms dan.. Ze leven in Australië volgens mij. Het is een kruising tussen een das en een beer..
Doen ze je niet denken aan een pokemon of zoiets? 


Voor afgelopen week had ik maar twee dingen staan die ik wilde doen. Op het einde van de week had ik nog geen idee van die dingen gedaan! Gelukkig had ik zondag wel vooruit gewerkt :)


Zaterdag begon ook de serie Extant met Halle Berry. Het gaat over een astronaute die zwanger terugkeert van een ruimtestation. Klinkt spannend toch? 




Zondag maar het hok verschoont, daarna zijn ze altijd wel blij met een hoop hooi waar ze van kunnen eten en in kunnen liggen.

Dat was mijn week! Komende week ga ik beginnen voor de proefwerkweek, die is over twee weken. Verder wil echt verder aan mijn schilderij of in ieder geval iets daarmee doen, haha!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten