maandag 29 december 2014

Welcome to my life - december 2014 #4


Het op laatste weekje van 2014 is voorbij! Poeh, wat ging de tijd toch snel veel gebeurd. Eerst nog even terug blikken op week 52! Er viel sneeuw, ik "ontdekte" een nieuwe verfsoort en ik begon aan een schilderij.
Kijk je mee?





Quotes schrijven in mijn boekje! Ik heb nog heel wat bladzijdes te gaan :)


Maandag had ik een dagje gewinkeld. Bij de Primark een zwarte high waist jeans en haarklemmen (altijd handig!). Bij de V&D blauwe verf en een paletje. Bij Pipoos een aquarelblok. Aquarel is een verfsoort waar je een bepaald soort papier voor moet hebben en dat had ik nog niet. Ik ging trouwens ook naar mijn tante een begin maken aan het schilderen met aquarelverf (eigenlijk een soort waterverf). Het was erg leuk en ik heb de techniek een beetje onder de knie! :)

Het schilderij staat op de kop op de schildersezel, want hij moest drogen.
Dus de foto is op de kop gemaakt.

Omdat mijn hond, Jip, een paar weken terug was gestorven, ben ik begonnen een een schilderij. Het gras is al klaar en de lucht heb ik ook al klaar (wat je niet ziet op de foto). Ik denk dat je in de volgende welcome to my life het eindresultaat ziet!


Met Kerstmis droeg ik dit jurkje en jasje! OOTD vind je hier.
Mijn kerst in het kort:
kerstavond ging ik wokken.
1e dag gingen we naar familie van mijn vaders kant eten. Iedereen had ik iets gemaakt, de een de groente de ander het vlees enzovoort.
2e dag gingen we naar familie van mijn moeders kant. Gewoon gezellig bij elkaar met lekker hapjes en tot slot een lekker kommetje soep met een broodje.

Alle drie de dagen friet, ik kan dan geen friet meer zien!


Ik heb me voor genomen meer te gaan tekenen en ballerina's vind ik erg leuk op het moment! Natuurlijk wel nagetekend van een voorbeeld. Telt dat eigenlijk ook als tekenen? Zonder dat je zelf iets verzint? Wat denk jij?


Woehoee, sneeuw! Wel een paar daagjes te laat, maar hé boeien! :)


Met mijn zusje gelijk een sneeuwpop gemaakt! De volgende dag wilde we weer een sneeuwpop maken, maar de sneeuw was ijs geworden! Jammer :(


Daarna lekker warme chocolademelk met slagroom!

Poes komt ook weer eens vaker langs! Gezellig :)

En dat was mijn week! Volgende is al oud op nieuw, hallo 2015! Verder ben ik geweest schaatsen, ik ga nog een keer naar Dusseldorf shoppen. Tot slot lekker niks doen of schilderen!
Hoe was jouw kerst? Hoe denk jij over het tekenen, 
moet je het zelf verzinnen of kan natekenen ook?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten