vrijdag 12 december 2014

So personal: 16 jaar terug in de tijd




Jaja, ik ben jarig vandaag! Zestien geworden! Ik vind dat een van de "speciale" leeftijden. Het leek me dus leuk om een soort van terug te gaan naar vroeger. Hoe ik ben veranderd, van 0 jaar tot nu. Gelukkig heb ik zo'n lieve mama die mijn jaren heeft vastgelegd en school helpt natuurlijk ook een beetje!
Kijk je mee?





Dit is dan mijn allereerste foto. Valt eigenlijk verder niet veel over te vertellen, haha!

 Hier zie je van links naar rechts de leeftijden 1, 2, 3 en 4 jaar. De foto met de sneeuwpop is een van mijn lievelingsfoto's van vroeger! Ik vind hem gewoon zo lief en schattig, met dat sneeuwpopje en mijn mond zo open. Heel trots dat ik een sneeuwpopje had gemaakt :)


De leeftijden 5, 6, 7 en 8. Vanaf hier herken je mijn gezicht al meer terug, dat vind ik tenminste! Ik had zo'n periode dat ik op bijna elke foto lachte als op die van rechts boven. Dat levert soms hele grappig foto's op!


Links boven weet ik niet precies hoe oud ik ben, ik gok 10 of 11 of iets in die richting. Helemaal rechts ben ik 13 en linksonder ben ik 15.
Tussen 10-13 jaar was het erg moeilijk foto's te vinden. Ik had er wel gemaakt, maar die stonden dus op hyves. En ja, dat is nu weg. Veel verschil zit er toch niet tussen, haha!
Op de eerste foto waren we onderweg op vakantie, geen idee waarnaar toe. Maar ik las altijd in de auto, ook nu nog steeds. Dat is zo'n gewoonte geworden. Als we langer dan een kwartier moeten rijden, neem ik een boek mee in de auto.


En nu ben ik zestien. Heb mijn haar geverfd, beetje donkerder. Ik zit op 4 havo, ben aan het zoeken wat ik later wil (worden). Na veel hobby's ben ik bij schilderen uitgekomen en alles gaat z'n gangetjes op het moment, heb ik het idee.

En nu heb je gezien hoe ik ben "veranderd". Ik vond het erg leuk om de foto's bijeen te zoeken, hoewel soms wel lastig was! Ik ben benieuwd wat je van dit artikel vond :)


1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag!! :) En wat leuk zo'n overzichtje van jou door de jaren heen!

    BeantwoordenVerwijderen