maandag 18 mei 2015

Welcome to my life - mei 2015 #2

 
Zo, die drie dagen school vlogen voorbij! Het weekend van vier dagen duurde weer wat langer. Zo heb ik het ook het liefste, haha! Afgelopen week was vooral heel hard leren voor de proefwerkweek die ik nu heb, maar ik heb ook boterbloempjes gespot, (al)weer wat konijnenfoto's gemaakt en mijn boom van Oost-Indische inkt afgemaakt!
Kijk je mee?

 

 

Ik heb de boterbloempjes gespot in onze tuin! Ik weet nog dat het vroeger mijn lievelingsbloemetjes waren, haha!


Deze kwam ook weer eens langslopen. Lang niet meer gezien! Het is alleen jammer dat hij ontzettend schuw is geworden. Een aantal maanden terug kwam hij nog naar me toe rennen, nu rent hij weg als ik al één stap richting hem zet..
 

Toen ik van het werk afkwam, ging de zon net onder. Gauw even een foto maken, want deze keer vond ik het echt er super mooi uitzien!


Mijn proefwerkweek is vandaag begonnen. Vorige week heb ik erg veel tijd aan leren besteed. Ik heb het gevoel dat het ook meer is, maar dat kan ook komen doordat ik alle moeilijke vakken achter elkaar heb.


Ahw, lief! Ik hoop dat ik ze nog lang zo kan zien liggen. Het zijn twee mannetjes en die krijgen als ze ouder worden vaak ruzie, maar nu gaat het gelukkig nog goed!

 
Yes, het is me gelukt. Ik heb een foto kunnen maken van een van de konijntjes waar ze zich wassen. Dat ziet er altijd zo lief uit!


Ik heb hem ook eindelijk af, die boom! Rechtsboven heb ik hem een beetje verpest, maar ja.. Ik weet alleen nog niet zeker of ik links nog iets wil maken. Ik dacht eerst aan weg gewaaide bloemetjes en blaadjes, maar dat zie ik nog wel! Erg weinig ruimte vind ik.


Deze hier vinden het ook wel lekker om in het zonnetje te zitten!

 
In het weekend kijk ik in de ochtend altijd Pretty Little Liars. Donderdag en vrijdag had ik vrij, dus ik ben nu al een stuk verder. Seizoen 1 bijna af!


Zo, een van de drie schilderijtjes zijn af. Misschien dat ik nog iets aan de tak doe en de buikjes moet ik eigenlijk nog een beetje verbeteren..


Close-up.

Komende week is het proefwerkweek. De eerste drie dagen nog even hard leren en dan wordt het weer wat rustiger. Dit is al mijn vijfde proefwerkweek, de op een na laatste! Ik zit gewoon al bijna in mijn examenjaar, tjees wat gaat het snel zeg!

Hoe was jouw week? Iets leuks gedaan in het weekend?

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten