maandag 4 mei 2015

Welcome to my life - April 2015 #5

 
 
De eerste week van de vakantie zit er al op! Ik heb veel creatieve dingen gedaan naast het leren, ik ben begonnen aan een nieuwe bladzijde in mijn art journal, ik heb een schets gemaakt en een video in elkaar gezet! Ik heb eigenlijk best wel wat gedaan in de eerste week. Kijk je mee?

 

Begin vorige week begon ik ook aan een nieuwe bladzijde in mijn art journal. Dit gaat nog lang duren denk ik! Allemaal die kleine blaadjes en bloemetjes, maar ik denk wel dat best mooi gaat worden.


Bij dit shirt van de Primark heeft het toch lang geduurd voordat er een gat in zit! Vorige zomer gekocht en nu pas merk ik dat er een gat in zit. Bij die shirtjes van drie euro bij de Primark zit bij mij altijd al na een week een gat erin. Ik heb met mezelf afgesproken niet meer zo'n shirtjes te kopen, ook al zijn ze zo leuk!


Mooie nude look gemaakt met maar drie kleurtjes! In mijn binnenste ooghoeken zit een hele lichte roze kleur, in het midden een matte taupe kleur en in mijn buitenste ooghoeken zo'n chocolade kleur. Die laatste heb ik heel lichtjes aangebracht.


Vorige week hadden we de eerste (Hollandse) aardbeien in huis gehaald! Zo lekker bij havermout :)



 Als ik het caviahok ga verschonen kunnen de cavia's weer lekker naar buiten (meestal dan!). Dat scheelt ook weer een hoop werk voor mij, haha! Als ze niet naar buiten kunnen, zet ik ze altijd op een stuk mat. Dan zal het niet zo hygiënisch zijn als ik het zo weer op rol, want ja zij moeten ook hun behoeften doe, haha!


Terug in het hok kunnen ze lekker eten en spelen met een berg hooi!


De drama begint nu wel te komen in het boek. Ik ben halverwege!


Zaterdag heb ik pindarotsjes gemaakt! Ze zijn goed gelukt en natuurlijk komt het recept een keertje online.


Zaterdag had ik ook helemaal zelf gekookt! Ik had natuurlijk mijn lievelingseten gemaakt, lasagne! Het was best goed gelukt, de saus was alleen niet zo heel dik.


Hèhè, de schets van mijn uiltjes staat eindelijk op het doek! Begin maart had ik de schets gemaakt in mijn schetsboek en een paar dagen later de achtergronden op het doek geschilderd. Sindsdien liggen de schilderijtjes al te wachten. Dat zijn twee maanden!


Zondag heb ik mijn eerste video in elkaar gezet! Niets bijzonders, maar wel voor mij haha!


Heerlijke arretjescake! Goed gedaan mam!


In de vakantie heb je ook vast en zeker wel eens zo'n dagen, dat je in je pyjama of trainingsbroek rond loopt met geen make-up en je haren niet gedaan. En ja, die heb ik ook!


Zo, de onderkant is af!


Had het zondag bij jullie ook zo geregend? Hier heel veel, maar daarna wel een mooie regenboog.

Deze week is de laatste vakantieweek voor mij. Ik wil nog de uiltjes afmaken, net zoals de boom. Ook proberen zoveel mogelijk vooruit te werken. Dat komt wel goed, want de laatste tijd extreem veel zin om te bloggen, goed nieuws dus haha! Planning staat al klaar voor de komende twee weken!

Hoe was jouw week? Begint je laatste vakantieweek ook al?

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten