zondag 20 juli 2014

The beautyblogger tag




Het was lang geleden dat ik een tag deed. Op de blog van Rosanne kwam ik deze beautyblogger tag tegen. De vragen zijn best leuk en ik dacht 'ach waarom ook niet!'
Lees je mee?






Is jouw haar van nature stijl of gekruld?
Mijn haar zit er precies tussenin. Mijn haarpunten zijn gekruld. Soms dan heb ik krullen en soms stijl. Heel af en toe stijl ik mijn haar..Ik begin wel steeds meer krullen te krijgen.


 Verf jij je haren zelf of ga je naar een salon?
Ik verf mijn haren nog niet. Als ik het zou verven zou ik een tint donkerder kiezen. Ik denk dat ik het dan zelf zou doen.


 


Hoe vaak wissel jij van nagellak?
Om de twee weken ongeveer. Een week nagellak, een week rust, een week nagellak, een week rust. Zo gaat dat bij mij. Ik probeer niet altijd nagellak op te hebben. Dat is beter voor mijn nagels.


Hoe lang doe jij over je make-up?
Hmm.. Als ik alleen mascara, oogpotlood en blush (soms lipstick). Dan ben ik in 10 minuten klaar, maar als er al eyeliner (met wing) bijkomt duurt het al een half uur. haha! Over een wing doe ik heel lang. Als ik echt een ooglook maak, duurt het ook een half uur.. Denk ik.


Wat doe je eerst: je gezicht of ogen?
Ogen! Eerst oogpotlood, dan mascara en tot slot blush!



Draag je altijd make-up?
Ik draag alleen make-up als ik de deur uit ga. In de vakantie hou ik het altijd bij oogpotlood en mascara. Ik kan echt niet zonder oogpotlood haha!


Verzamel jij make-up of koop je enkel als je iets nodig hebt?
Dan ga ik toch voor het verzamelen. Misschien verzamel ik toch ietsje te veel.. Hoewel mijn make-up stash nog niet gigantisch is. Vergeleken met andere bloggers is hij heel klein, maar voor mij niet! :p Eigenlijk ben ik aan het sparen voor een spiegelreflexcamera, maar vaak kan ik me niet inhouden!




 Zou jij de deur uitgaan zonder make-up?
Dat ligt eraan waar ik heen ga. Meestal doe ik altijd make-up op. Dan alleen een oogpotlood en mascara.


Hoeveel high-end producten heb je?
Volgens mij geen. Nope geen! Alleen Catrice, Essence, NYC en één Sleek i-divine palette. 


Hoelang ben je al bezig met make-up?
In groep 8 begon ik met mascara, maar dat deed ik niet elke dag. Het was me teveel werk haha! In de eerste was het ook zo en sinds de tweede full-time mascara. Halverwege de tweede kwam er oogpotlood bij en toen ging alles heel snel. Halverwege de derde begon ik met nude tinten oogschaduw. 


 Lees je de comments op je artikelen altijd?
Tuurlijk! Allemaal stuk voor stuk :) Vaak neem ik ook een kijkje op een blog!



Hoe is je blognaam ontstaan?
Het kwam eigenlijk vanzelf. Ik begin met like a en toen moest ik nog verzinnen wat er achter moest komen. Uiteindelijk werd dat like a sparkle.


Wil jij deze tag overnemen? Dat mag natuurlijk. Als je hem overneemt, laat dat dan weten! Ik ben benieuwd hoe het bij jullie zit met make-up! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten