dinsdag 30 juni 2015

My latest buys

 
Dit artikel had veel eerder gemoeten! Het is gewoon het einde van het schooljaar en dan krijg ik het druk, maar ja niks aan te doen. Het gevoel dat ik donderdag aan de laatste proefwerkweek begin is ook super. Daarna lekker zomervakantie! Terug naar mijn aankopen. De laatste tijd heb ik een aantal dingen aangeschaft waar ik super blij mee ben en die ik dus graag deel!
 


 
Brooks - €10,-
 
Een maxi-rok stond al heel lang op mijn wishlist. Het probleem is bij mij dat ik niet heel groot ben en dan is de juiste lengte moeilijk. Dan is hij weer te lang en dan vind ik hem weer te kort. Gelukkig heb ik er eentje gevonden! Ik draag hem ook graag.
 

New Yorker - €6,95
Voor op de maxi-rok wilde ik graag een wit shirt met een zwarte tekst. Ik dacht dat shirt heb ik zo gevonden, maar na heel (héél) zoeken vond ik deze. Het was gewoon dat ik vaak de tekst niet leuk vond. Toen liep ik de New Yorker binnen en vond ik in een keer drie shirts die ik heel leuk vond. Ik koos eindelijk voor deze. Hij was ook in het zwart-wit.

Shirt: H&M - €10,- (sale)
Short: Primark - €7,-
Dit shirt zag ik al vaker op de website van H&M, maar was nooit in mijn maat. Toevallig dat ik hem tegen kwam én nog eens in de sale! Een ontzettend simpel shirt. De achterkant is van hetzelfde stof als het borstzakje. De mouwtjes zijn opgerold wat ik ook een erg leuk detail vind.
Een normaal spijkershort was ook hoognodig, mijn shorts van vorig jaar passen niet meer en deze kwam net op tijd!

Primark - €8,-
Tja een zwart vest is altijd handig en aangezien mijn oude gewoon oud is, kon ik deze wel gebruiken. Heerlijk die vesten van de primark!

Only (/vero moda) - €22,95
Een witte broek kan ik nooit schoon houden, na een paar uur zit er al een plek op. Ik denk dat het bij deze wel lukt. Ik zag hem eerst bij Vero Moda, maar ik dacht van moah. Toen kwam ik hem bij de Only tegen en ik dacht van passen kan geen kwaad. Ik vond hem echt heel leuk en dit is ook weer eens iets anders. Dat stukje kant vind ik ook heel mooi. Geeft net weer dat extra's!


Kruidvat - €3,95/4,95
De prijs van de Kruidvat oorbellen weet ik helaas niet meer, maar het was iets in deze richting. Ik zocht nog een paar leuke hangers, maar vaak zijn ze toch net wat te grof of te zwaar. Deze zijn redelijk subtiel en lekker licht. Precies wat ik zocht!

Heb jij onlangs nog iets nieuws aangeschaft?

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten