zondag 6 september 2015

Catrice shine appeal fluid lipstick 060 Marry Berry


Overal zie ik ze, vloeibare lipsticks. Ik wil ze al zo lang proberen, maar steeds kon ik geen leuke kleur vinden en als ik er eentje vond dan was hij wel weer erg duur (vind ik dan, haha!). Een tijdje terug werd het assortiment van Essence en Catrice vernieuwd. Er kwamen vloeibare lipsticks bij! Ik koos voor een kleur van Catrice.



De verpakkingen van Catrice beginnen steeds luxer te worden of ligt dat gewoon aan mij? Ik vind deze ontzettend gaaf, met die punt onderaan, zwarte glanzende dop en die doorzichtige letters.


Mijn zoektocht naar een mooie bessenkleur bestaat toch al lang. Steeds tegengehouden door dezelfde "problemen"; te donker, te duur etc. Uiteindelijk kwam deze en het werd kandidaat nummer 1! De kleur heet 060 Marry berry


Met flits                                                                               zonder flits


Het is een sponsapplicator, wat geen verassing was bij een vloeibare lipstick, haha! De textuur voelt als een gloss en ziet eruit als een gloss, toch is hij niet echt plakkerig. De geur die ook vrijkomt als je de dop eraf draait, heerlijk! Het is een beetje vanille-achtig, moet je wel houden denk ik. De swatch is niet heel intens, maar ik had dat ook niet verwacht. Het blijft een vloeibare lipstick!


Eenmaal aangebracht stelde de kleur me een beetje teleur, want ik had een stuk paarser verwacht. In het echt is hij ook paarser dan hier op de foto, ik kreeg hem er moeilijk goed op. Het aanbrengen vond ik de eerste keer best lastig. Een opvallende kleur, sponsapplicator, moeilijke combinatie vind ik! Je kan namelijk niet goed in de hoekjes komen. Hij blijft een aantal uurtjes zitten, daarna is de glans en de intensiteit eraf.


Ik denk dat ik nog een kleurtje een keer ga aanschaffen. 070 better make a mauve en 090 metal n' roses lijken mij wel wat! In totaal zijn er 12 kleuren.

Te koop bij Kruidvat of Trekpleister voor €3,99


Geen opmerkingen:

Een reactie posten